بازرگانی یکی از مشاغل پردرآمد در جهان می باشد چرا که مستقیما با انواع محصولات و سرویس های که مردم به آن ها نیاز دارد سروکار خواهند داشت همین امر باعث شده است بسیاری از این شرکت ها به فکر طراحی سایت بازرگانی برای خود بیافتند تا بتوانند در فضای مجازی نیز به تبلیغ کار خود بپردازند . طراحان در این نوع طراحی باید بتوانند رزومه ای مناسب از شرکت بازرگانی با UI و UX مناسب ارائه دهند تا کاربران جذب این قسمت از سایت شوند چرا که مهم ترین قسمتی که برای شرکت های بازرگانی جهت اعتماد مشتریان به آن ها اهمیت دارد همین بخش می باشد ، کاربران یا مشتریان با دیدن رزومه شرکت می توانند به آن اعتماد نمایند همچنین قرار دادن تصاویر از محصولات و سرویس های که شرکت بازرگانی به تازگی آن ها را وارد بازار کرده است می تواند در قسمت ویترین یا همان اسلایدر سایت قرار گیرد تا هنگام ورود کاربران این قسمت را به خوبی مشاهده نمایند . همچنین قسمتی جهت محصولات و کالاهای پرطرفداری که بیشتر مورد توجه مشتریان می باشد باید در صفحه اصلی سایت به خوبی طراحی شود تا کاربران با این نوع کالاها و محصولات آشنا شوند . صفحه ای برای نمایندگان فروش شرکت نیز باید طراحی شود تا کاربران مطمئن شوند به چه مکان های برای خرید محصولات شرکت می توانند مراجعه کنند و چه نمایندگانی از طرف شرکت مجوز فروش محصولات را خواهند داشت .
قسمتی نیز برای کاتالوگ محصولات باید در نظر گرفت تا هم مشتری و هم نمایندگان بتوانند آن ها را دانلود کرده و در صورت نیاز آن ها را چاپ و در اختیار مشتریان خود قرار دهند . در طراحی سایت بازرگانی باید قسمت های مشخص برای تماس با شرکت وجود داشته باشد تا مشتریان در هر قسمت از سایت بتوانند به سادگی به آن ها دسترسی و در صورت لزوم با شرکت تماس بگیرند چرا که در سایت های بازرگانی بیشتر کاربران سوالات زیادی در ذهن خود دارند و برای رفع آن باید با شرکت و اشخاص مطلع آن صحبت نمایند .
- ۹۶/۰۹/۲۰